tirsdag den 25. juni 2013

Webshoppen er åben

Jubiii... så kan jeg endelig åbne dørene til min webshop...




Jeg har valgt at lave den gennem det der hedder Tictail.com.
Har haft kigget på et par forskellige steder, men bare ikke rigtig kunne forene mig med udseenet, på de layouts de har tilbudt 
(jeg kan på ingen måde hitte ud af det der kodning). 
Da Superskruk så viste sin lækre nye webshop frem for et par dage side og skrev lidt om Tictail, var jeg nød til at tjekke det ud. 


Valget var ikke længere så svært... jeg syntes deres layouts er vildt lækre (havde faktisk lidt svært ved at vælge), det er nemt at lægge vare ind og håndteringen af en ordre er simpel, det er virkelig brugervenligt... og så er det gratis... bedre bliver det bare ikke. 




Webshop - lineabymariejessen.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...