mandag den 10. juni 2013

Salg, HVOR?

Operation 'find et sted eller 3 der gider sælge mit tøj', er gået i gang. Det er jo ikke nok at designe og producere min kollektion, der skal jo også helst være nogen til at købe den...

Jeg har et par gange kørt forbi en nyåbnet butik her Ringsted. Ud fra det korte sek. jeg har kunne nå at se på de små kældervinduer, gættede jeg mig til at det var sådan en af de der små krea-butikker.
Idag har jeg så været et smut inde og kigge, en lille butik med en god blanding af retro håndarbejde og genbrugsting. Men det er nok ikke lige der mit tøj passer ind, det er ikke rigtig stilen.
Jeg fik mig dog en lille snak med ejeren og vi aftalte at jeg kigger forbi med nogen billeder, når jeg har dem klar. Og så må vi se om det er noget hun vil have hængende.


Jeg har et par andre steder i kikkerten også, dem vil jeg sende billeder ud til og efterfølgende ringe op og høre om de er interesseret i, at jeg kigger forbi og viser dem mine ting...



Er der nogen der læser med, som mon har forslag til steder mit tøj vil passe ind???  


(Random pictures of shops from google)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...