mandag den 3. juni 2013

Udskæringen af jersey serien

Det er ikke kun det at sy, der tager tid, jeg glemmer ofte hvor meget tid, man egentlig bruger på bare at ligge stoffet op og klippe delene ud... det er lige før det kan tage den samme mængde tid at klippe ud til en T-shirt, som det tager at sy den!!!


Heldigvis har jeg en cutter. Det er et af de bedste værktøjer jeg har, den letter processen med udklipning enormt meget. 
Men idag har jeg fundet dens begrænsning. For at sparre tid ville jeg selvfølgelig skære alle de 6 T-shirts, der skal sys, ud på en gang = 12 lag jersey... måske lidt optimistisk og det gik heller ikke lige så nemt som normalt, men den klarede det. Tror dog at det fremover må hedde max 8 lag afgangen...


I aften skal jeg bare sy og sy og sy og sy og sy og når ja... sy...

Udskåret jersey til 6 T-shirts og 3 toppe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...