torsdag den 20. juni 2013

Stilhed på bloggen...

Ja, så ramte jeg lige den første mur, begyndte at tvivle på om det hele var godt nok, syntes lige pludselig at hele kollektionen var kedelig og jeg havde slet ikke haft lyst til at lave noget på den...


Jeg tror det hele udsprang af min hættetrøje, er ikke tilfreds med den ene farve, jeg kunne ikke få rib i den samme nuance. Jeg gik bare og gloede ondt på det stof og selvom jeg elsker selve stylen, var jeg bare alt for utilfreds med farven.

Jeg har nu, efter mange overvejelser, valgt at droppe hættetrøjen. Eller rettere sagt, jeg flytter den til vinter-kollektionen. Der passer en velour-trøje nok også bedre ind.



Jeg har til gengæld tilføjet et par shorts i Denim serien (se de andre styles her). Har længe syntes de manglede...

Nu er jeg igen ovenpå og min lille kollektion er perfekt...

Denim shorts



Men helt uproduktiv har jeg dog ikke været den sidste uge, jeg har gjort klar til photoshoot. Det er jo ikke nok bare at have tøjet, billederne skal også styles, pigerne skal have noget de kan underholde sig med mens billederne bliver taget.

Jeg har derfor brugt meget tid på at frembringe ting, jeg syntes er pæne og passer i stilen... men det må i vente med at se billeder af til i morgen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...