fredag den 21. juni 2013

Rekvisitter til photoshoot

Sikke en dejlig dag i dag...

Havde frygtet heldagsregn... men vejrguderne tilsmilede mig og gav det mest perfekte vejr til et photoshoot. 
Hvor var det dog fantastisk at se sit tøj in action.

Billederne har jeg endnu ikke set, de er ved at blive overført til min computer, men hvordan kan de være blevet andet en fantastiske... de dejligste modeller og det skønt vejr...


I må vente lidt endnu med at se resultatet af photoshootet... men som lovet i går får i et billede af rekvisitterne.

Rekvisitter til photoshoot



De fantastiske bogstaver har Jette med bloggen - *No21* hjemme hos Snullemor - været så sød at skære ud for mig. De er helt igennem perfekte.


Resten af legetøjet har jeg selv hæklet:
- Sommerfuglene fandt jeg den her video på. (skulle jo lige lære at hækle først)
- Ranglen faldt jeg over på denne blog - pralerier.blogspot.dk
- Ideen til de 2 ringe, kommer fra den her blog - lisesmanier.blogspot.dk
- Bolden fandt jeg på den her hjemmeside - familiejournal.dk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...