mandag den 24. juni 2013

Billeder

Så blev billederne redigeret, syntes det er utroligt hvor meget en baggrund betyder.

Nu er jeg igang med at få gjort min webshop klar til lancering. Ligger billederne ind, skriver tekster og fastsætter priser.

Det der med priserne er godt nok svært, de skal jo helst ikke være så lave at jeg taber penge på det, men de må heller ikke være så høje, at kunderne ikke gider betale det.
Jeg har skævet lidt til andre firmaers priser og så lagt mit i samme niveau = jeg får mine materialeudgifter dækket og en timeløn der er en lille tand bedre end en kinesisk fabriksarbejder...

Håber på at jeg kan åbne op for shoppen senere i aften... men først får i lige en lille billedcollage af hele kollektionen

Kollektion LEA Summer 2013. (den er opkaldt efter en af mine muser) 


Håber der er andre end mig, der syntes den er helt igennem fantastisk og sød...

Kollektion LEA



6 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet fint :-) Spændende projekt du har gang i!

    SvarSlet
  2. Hvor fint : ) jeg kigger jo efter bogstaverne, men kan se at hende den lille forneden har spist dem ; ) Nej! Det var bare for sjov! Held og lykke frem nu : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja de smagte godt ;)

      Ej de er faktisk med på de fleste af billederne, hvis du kigger godt efter. Men de falde desværre alt for meget sammen med vattæppet, til at de gav den effekt jeg ønskede :(

      Til photoshoot af næste kollektion skal de males i en anden farve så de kan ses... er super glad for dem :)

      Slet
    2. Ja, den mulighed er der jo altid... og nu hvor de er hvide er det nemt at male dem igen : )

      Slet
    3. Nemlig... planen er umiddelbart at de skal være en del af alle fremtidige photoshoots... selvfølgelig i farver der matcher kollektionen :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...