mandag den 3. juni 2013

Salgsprøver i printet jersey

Så kom turen til serien i printet jersey, og nøj hvor er jeg glad for de 2 styles, de er simpelthen blevet så søde...

At jeg ikke er helt tilfreds med printet er kedeligt men til at leve med, hvis det ikke var fordi det tager 3 uger at få noget nyt hjem så havde jeg bestilt det på minuttet... meningen var egentlig at der også skulle have været en T-shirt i serie, men på grund af den fejl der er sket med skaleringen, vil jeg risikere at der ikke kom en eneste sommerfugl på så lille en T-shirt, den er derfor desværre droppet...  

Læs mere om mit print:  her (udviklingen) og  her (fejlen)

1: Vingeærme   -   2: Kjole   -   3: Buksedragt   -   4: Mere smock



Nu mangler jeg kun at sy 2 serier op, jersey og velour... 11 stykker tøj som gerne skal syes i løbet af denne uge...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...