mandag den 20. maj 2013

Rettelse af mønstre og opsyning af de sidste protoer

Så har jeg endelig fået lavet lidt mere...

Der er blevet rettet mønstre til... billederne fra mine fitting sessions (se dem her) er blevet vurderet kritisk og sammenholdt med mine hurtigt nedkradset notater... der er blevet taget lidt af her og lavt lidt til der...
og de er nu alle klar til at blive opsyet i de rigtige kvaliteter... det bliver så spændende at se hele kollektionen i alle farverne... i alt skal der syes 22 stykker tøj op til salgsprøver...


Tilretning af mønstre




Er dog ikke helt færdig med 2 af mine styles... den lille kjole har så store rettelser, at jeg er nød til at se den på endnu en gang for at være sikker på den sidder som den skal... og så er der mit hængeparti... hættetrøjen som jeg ikke en gang har set på endnu...

Begge styles er her til aften blevet syet op og ligger nu og venter på en lille muse... kan allerede nu se hættetrøjen ikke er helt go'... den virker lidt lang i proportionerne og så er der nogen sy-tekniske detaljer jeg skal have tænkt igennem... skal finde frem til den hurtigste, nemmeste og pæneste løsning...


De 2 sidste protoer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...