mandag den 6. maj 2013

1, 2... 7 protoer klar til syning


Så er den aften gået... har stået bøjet over stoffet siden min knægt kom i seng og nu er 7 protoer klippet ud... Mangler kun at klippe en sidste men det må vente til i morgen da sengen kalder og jeg skal tidligt op...


Og hvad er en proto tænker nogen... det er den første prøve man syer op for at teste pasformen og for at se om designet fungere i praksis eller om noget skal ændres... de bliver syet op i hvad jeg nu lige har liggende, som i kvaliteten minder om det de hver især skal produceres i...

I løbet af de næste par aftener vil de alle blive syet op og så skal jeg på fitting-besøg hos mine 3 muser... Glæder mig utrolig meget til at se det hele på...

1: Shorts - 2: Buksedragt - 3: 7 udklippede protoer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...