lørdag den 4. maj 2013

Konstruktion


Jeg har brugt de sidste par aftener på at konstruere... 7 styles er nu færdige og jeg mangler kun 2...

Det er ikke de mest krævende styles, der har faktisk ikke været det store arbejde i det...  men alligevel tager det tid at tegne og med et 37+ timers job ved siden af så går tingene bare ikke så hurtigt som jeg ville ønske...
Heldigvis er det ikke første gang jeg arbejder med babytøj så syntes selv jeg efterhånden har et godt øje for pasformen og jeg har desuden kunne tage udgangspunkt i tøj jeg tidligere har syet... det burde minimere antallet af prøver jeg skal igennem...

I morgen skal de sidste 2 styles konstrueres og så skal jeg i gang med at syet proto samples op... glæder mig til at skulle prøve dem på mine små muser... forhåbentlig i næste uge... 

De 7 første mønstre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...