lørdag den 6. juli 2013

Næste kollektion

Bum bum... så er jeg så småt gået i gang med at tænke på næste kollektion - efterår/vinter kollektionen.
Den skal helt være klar til september.

Ind til videre er det hele oppe i hovedet på mig, jeg gør mig mange tanker og overvejelser. Materialerne er næsten på plads, jeg vil bruge strech velour, denim og jersey... og så måske fløjl...


Næste skridt er skitsering af en masse ideer. Jeg har allerede 2 af styles klar. En velour jumpsuit, egentlig lavet sidste vinter i forbindelse med min ene muses barnedåb, efter ønske fra hendes mor. 
Den blev så god at de 2 andre muser også ville have den, og det er egentlig på ordre fra dem alle tre, at den nu skal med i denne kollektion (og fordi jeg selv syntes den er fantastisk).

Charmebøffen i jumpsuiten




Jeg har også valgt at tage den hættetrøje med, som egentlig blev lavet til sommer kollektionen. Valgte jo at cancel den, da jeg ikke var tilfreds med de farver jeg kunne få. Der skal laves lidt justeringer, den skal kunne knappes helt op, ellers er den ikke så bevendt om vinteren...

Fitting af hættetrøjen på Babybjørnen og Mullegøjen
Se mere om den her og her.



Farverne er heller ikke afklaret endnu. Lilla bliver helt sikkert en af dem... og måske grå... overvejer også sort (selv om det lidt er en fy-fy farve når det kommer til babytøj)


Jeg skal også finde et print tema (lige som jeg havde sommerfugle på sommer kollektionen). Men den er straks være, jeg kan ikke rigtig finde på noget godt. Det skal stemnings-mæssigt passer til efterår og vinter...

Er der nogen af jer, der har et forslag?


2 kommentarer:

  1. Synes det lyder rigtig spændende. Jeg synes du skal vælge et vinter dyr, måske en isbjørn, pingvin eller måske et rensdyr!
    Jeg er vild med din jumpsuit!
    Du kan jo skrive hvis du er interesseret i at sponsorere en give away imod reklame indlæg på min blog Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  2. Tak :D
    Har godt overvejet et vinter dyr, de er altid søde (rensdyr minder dog for meget om H.J.O.R.T.)

    Skal nok have dig i tankerne næste gang jeg vil lave en giveaway :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...