mandag den 29. april 2013

Begyndelsen

Hvad er Linea?
Linea er ingen ting... endnu... det er en drøm, en ide, et projekt...
Om et par måneder er Linea forhåbentligt et tøjmærke som den masse små søde baby-piger er iført.

Ideen til Linea opstod da mine 3 tætteste veninder præsterede at få 3 små fantastisk pige inden for 1½ måned. Disse dejlige begivenheder fik min symaskine til at spytte det ene skønne stykke babytøj ud efter det andet og efter utallige opfordringer har jeg endelig taget springet og starter mit eget mærke op.


Bloggen her kommer til at handle om hele det eventyr jeg skal på... fra ide til forhåbentlig succes.
Jeg vil blogge om alle de processer jeg skal igennem, de optur og nedtur der kommer.

Håber i vil krydse fingre for mit projekt bliver en succes.


Som det allerførste billed her på bloggen få i den lille charme-bøf der har lagt navn til mit mærke iført den jumpsuit der satte det hele i gang :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...